Վալենտինի օրն ու գրողները














Մարգրեթ Աթվուդ 
(ծնվ. 1939թ. Կանադա, բանաստեղծ, արձակագիր, գրաքննադատ, էսսեիստ)

Միայն ճշմարիտ սերն է կարող արդարացնել իմ ճաշակի բացակությունը:




Խորխե Լուիս Բորխես 
(1899-1986թթ. Արգենտինա, արձակագիր, բանաստեղծ, գրաքննադատ, թարգմանիչ)

Սիրահարվելը նման է նոր կրոն ստեղծելուն, ուր սխալական է աստված:




Ռեյմոնդ Քերվըր  
(1938-1988թթ. ԱՄՆ, արձակագիր, բանաստեղծ)

Մենք այնքան մտերիմ ենք, որ ես կարող եմ տռել:





Վիրջինիա Վուլֆ 
(1882-1941թթ. Անգլիա, արձակագիր, էսսեիստ)

Ինձ համար ծաղիկներ ես ինքս կգնեմ:



Ջոնաթան Ֆրենզըն 
(ծնվ. 1959թ. ԱՄՆ, արձակագիր)

Իրականում չկա այդպիսի մարդ, որի ամեն մի մասնիկը կլինի քո անդրադարձը:




Ջեյմս Ջոյս 
(1882-1941թթ. Իռլանդիա, արձակագիր, բանաստեղծ)

Վալենտինի օրդ շնորհավոր, իմ քաղցրիկ անառակ քունվող թռչնիկ:





Խունո Դիաս 
(ծնվ. 1968թ. ԱՄՆ, արձակագիր)

Սիրո կես կյանքը հավասար է անվերջության:





թարգմ.՝ հս

No comments:

Post a Comment